Posted in Բնագիտություն

ԿԵՆԴԱՆԻՆԵՐԻ ԲԱԶՄԱԶԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ

Հարցեր և առաջադրանքներ

  • Կենդանիների միջև ի՞նչ տարբերություններ կան: Բերեք օրինակներ:

Նրանք տարբեր­վում են չափերով, կան շատ մեծ կենդանիներ, հսկաներ ե փոքր կենդանի­ներ՝ անզեն աչքով անտեսանելի:

  • Ինչո՞վ է պայմանավորված կենդանիների բազմազանությունը:

Կենդանիների բազմազանությունը պայմանավոր­ված է այն տարբեր միջավայրերով, որտեղ նրանք ապրում են:

  • Ի՞նչ է ֆաունան:

Որոշակի տարածքում ապրող կենդանիների բազմազան խմբերը միասին անվանում են ֆաունա:

  • Գիտե՞ք, թե որ կենդանիներն են տալիս ձու, բուրդ, կաթ, միս:

Հավ, ոչխար, այծ, կով խոզ, նապաստակ, հնդկահավ։

Հեղինակ՝

Ողջույն ես Յանան եմ: Սիրում եմ նկարել, բույսեր խնամել և ֆուտբոլ խաղալ: Սովորում եմ <>: Իմ սիրելի առարկաները՝ հայրենագիտությունն ու բնագիտությունն է: Կարողանում եմ վարել՝ սքեյթ, ինքնագլոր, անվաչմուշկ և այլն: Իմ էջում կարող եք տեսնել՝ հետաքրքիր փաստեր, խնդիրներ, առաջադրանքներ և այլն: Բարի գալուստ իմ ուսումնական բլոգ:

Թողնել մեկնաբանություն